محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 826

آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای



این مخفی نیست که اینترنت فیلم ها را دوست دارد. مهم نیست که آیا شما آموزش ساخت موشن گرافیک حرفه ای یا سایر سبک های انیمیشن را انتخاب می کنید ، فیلم ها به طور کلی درگیر بهتر ، ترافیک و تبدیل بهتری می شوند.

 

دنباله عنوان روایت شده برای South توسط کنفرانس و جشنواره های جنوب غربی از طریق Coat of Arms

 

ویدئو نوع 1 محتوای برتر از مارک ها است که 93٪ از بازاریابان دیجیتال می گویند فیلم های رسانه های اجتماعی برای آنها مشتریان جدیدی کسب کرده اند. بیش از نیمی از کاربران پس از تماشای یکی از فیلم های خود در رسانه های اجتماعی ، با یک برند درگیر شدند.

 

با این حال ، شما فقط هیچ ویدیویی نمی خواهید ، شما می خواهید ویدیویی که به بهترین وجه با اهداف تجاری و تجاری شما مطابقت داشته باشد. بنابراین ، آیا از گرافیک متحرک یا انیمیشن استفاده می کنید؟

 

چه موقع از گرافیک حرکت استفاده کنیم

گرافیک حرکت حداقلی از ساعت شنی

گرافیک حرکت توسط Minimalissio

گرافیک حرکت حشیش

گرافیک حرکت توسط Musique!

گرافیک های حرکت بهترین حالت برای ترسیم یا تأکید بر واقعیت ها و نشان دادن نکته ای است که می خواهید آن را بیان کنید. گرافیک حرکت هنگامی استفاده می شود که نیازی به روایت یا داستان پردازی نباشد.

 

فیلم های گرافیکی متحرک می توانند خدمات یا محصولات پیچیده شما را تجزیه کنند و آنها را به روشی به یاد ماندنی ارائه دهند. به یاد داشته باشید ، گرافیک های حرکتی کمک های اصلی بصری خود هستند ، بنابراین آنها در آموزش ایده های فهم سخت از طریق تصویری برتری دارند.

اگر می خواهید جنبه های عاطفی یک داستان را برجسته کنید ، روایتی تهیه کنید یا اگر نیاز دارید با مخاطب خود در سطح عاطفی ارتباط برقرار کنید ، می خواهید با انواع دیگر انیمیشن بروید.

 

داستانها به برقراری ارتباط عمیق تر بین شما و مخاطب مورد نظر خود و دیگر انواع انیمیشن ها کمک می کنند تا برای ایجاد این نوع روایت ها مناسب تر باشند.

هنگامی که ما در مورد گرافیک های حرکتی و انواع دیگر انیمیشن ها صحبت می کنیم ، به یاد داشته باشید: بین اینها همپوشانی زیادی وجود دارد و گاهی اوقات جدا کردن آنها دشوار است.

اما مهم نیست که از کدام نوع ویدیوی متحرک استفاده می کنید ، در راه جذب محتوای بیشتر مخاطبان خود هستید.

و ما در اینجا هستیم تا به شما در درست کردن آن کمک کنیم: درباره ویدیو ، از اصول تولید فیلم و بازاریابی ویدیویی و اینکه چه نوع ویدیو در آنجا وجود دارد ، برای مقیاس بندی تولید فیلم و ایجاد ویدیو برای رسانه های اجتماعی بیشتر کسب کنید.

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما