محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 766

آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور (+فیلم رایگان)


p><!--StartFragment

آموزش ایلوستریتور طراحی لوگو یکی از بهترین روش هایی است که شرکت های تجاری یا طراحان لوگو می‌توانند به کار ببرند تا آرم و نشان تجاری را که قصد دارند در وبسایت ها، تبلیغات چاپی و سایر استراتژیهای بازاریابی استفاده کنند، طراحی کنند. هرچند استفاده از نرم افزار طراحی لوگو ایلوستریتور، روش جذابی برای خلق لوگو است اما برای کار با ابزارهای مختلف آن و به خصوص برای ساختن لوگوی با فرمت وکتور نیاز به مهارت دانش کافی دارد.

افردی که به طراحی لوگو با این نرم افزار مسلط هستند می‌توانند رزولوشن رنگ ها و به طور کلی تمام عناصر موجود در لوگو را ویرایش کنند. اگر شما هم تصمیم گرفته اید طراحی لوگو با ایلوستریتور را یاد بگیرید نیازی نیست هزینه اضافه بپردازید. ما در این مقاله آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور مهم ترین ابزارهای این نرم افزار از جمله ابزار pen، ابزار shape و نحوه عملکرد لایه های مختلف را به شما آموزش می دهیم.

 

 

آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور

اگر میخوای نرم افزار ایلوستریتور رو بهتر و با اشتیاق یاد بگیری، بهترین روش انجام پروژه های جذاب هست. در آموزش های پروژه محور شما همزمان با انجام کار و درک نتیجه می توانید آموزش های تخصصی هم ببینید.

طراحی لوگو (آرم) که برای این آموزش در نظر گرفته شده با هدف آموزش ویژگی های شکل های ساده، تنالیته های رنگی (Gradient) و ابزار Direct Selection در ایلوستریتور (illustrator) است. اگر شما هنوز بخوبی نمی توانید با ابزار های ایلوستریتور کار کنید، می توانید با اجرای این لوگو (آرم) در این ویدئو آموزش خودتون رو شروع کنید. همچنین در این آموزش موارد فنی بسیاری به شما آموزش داده خواهد شد.

چه چیزی رو در این آموزش ویدئویی یاد می گیرید؟

در این آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور دو تا نیروی مهم برای طراحی یعنی خلاقیت و تسلط رو یاد خواهید گرفت، مدرس با استفاده از خلاقیت و راهکارهای ابتکاری طرحی حرفه ای رو خلق می کنه از طرف دیگه شناخت دقیقش نسبت به ابزارهای نرم افزار قدرتمند Adobe Illustrator باعث میشه خلاقیتش عملی بشه، اگر به طراحی لوگو در ایلوستریتور علاقمندین و یا در سطح مبتدی و متوسط این نرم افزار قدرتمند رو بلدین و می خوایید حرفه ای بشید دیدن این آموزش صفر تا صد طراحی لوگو با ایلوستریتور بهتون پیشنهاد میشه.

 

 

 

p><!--EndFragment

  انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما