محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 803

آموزش جلوه های ویژه در افتر افکت


بنابراین ، چگونه هنرمندان ، تهیه کنندگان و ویراستاران VFX از این جلوه ها استفاده می کنند؟ خوب آنها کسانی هستند که در مراحل پس از تولید ، از تصاویر کامپیوتری (CGI) برای ایجاد تصاویر غیرممکن که در سینما می بینید استفاده می کنند. این امر در فیلم های با بودجه بیشتر به طور فزاینده ای رایج شده است. بیایید نگاهی به چند نمونه بگذاریم: جلوه های بصری دیزنی VFX in Dumbo (2019) دیزنی بهم ریخته نیست. آنها تمام تلاش خود را در مورد اقدامات عملی خود انجام می دهند. و از آنجا که بیشتر آنها با حیوانات سخنگو سروکار دارند ،

همه آنها جلوه های بصری به همان اندازه باورنکردنی دارند. تصورات دوباره تیم برتون شامل یک فیل واقع گرایانه است که به عنوان مدل های سفالی آغاز شد که برای انیمیشن در کامپیوترها اسکن می شدند. VFX در دامبو جلوه های بصری موکاپ VFX در Dawn of the Planet of the Apes (2014) وتا دیجیتال با استفاده از ترکیبی از فیلم ضبط حرکت و انیمیشن دستی ، خواستار معتبرترین اجراهای ممکن بود. جلوه های بصری استثنایی در طلوع سیاره میمون ها اثرات بصری Bullet Time پیشگامانه VFX در ماتریکس (1999) این فیلم به روشهای مختلف باعث افزایش سطح فیلمبرداری شد. یک صحنه نمادین در فیلم وجود دارد ، جایی که شخصیت کیانو از یک گلوله طفره می رود. صحنه زیر را تماشا کنید.

گرفتن "زمان گلوله" آموزش رایگان افتر افکت در ماتریس آنها چطور این کار را کردند؟ در این لحظه یخ زده که توسط سرپرست VFX ، جان گاتا اجرا شد ، چیزی به نام "زمان گلوله" به کار گرفت. گتا با کارگردانان و فیلمبردار کار کرد تا 122 دوربین ثابت را در اطراف ریوز قرار دهد ، سپس آنها را به ترتیب دنبال کرد. اما برای اینکه مطمئن شود دوربین ها قابل رویت نیستند ، لازم بود مجموعه های فوتورالیستی ایجاد کند تا دوربین ها برداشته شوند. VFX "زمان گلوله" خراب شد همچنین ، کد کامپیوتر روی صفحه کاری بود که قبلاً انجام نشده بود یا حداقل به خوبی انجام شده بود. VFX - کد ماتریس چیست جلوه های بصری نماد برای کد روی صفحه در ماتریس گائتا و کیم لیبرری ، سرپرست دوم VFX و بقیه اعضای تیم ، توانستند این ایده "تفکر کدگذاری شده" را به مخاطب ارائه دهند.

منابع اضافی مطمئناً نمی توانید VFX را فقط با تماشای فیلم یاد بگیرید. خوشبختانه برای شما ، یک تن از دوره های VFX وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین برای یادگیری تکنیک های فنی شرکت کنید. Lynda.com دارای یک دوره عالی VFX است و دوره Udemy’s VFX نیز به همان اندازه چشمگیر است. پست های مرتبط چگونه برای شکستن یک صحنه VFX از یک صفحه سبز برای VFX a استفاده کنید گردش کار خود را پس از تولید سازماندهی کنید تا بعدی صفحه سبز مانند یک حرفه ای ما در این مقاله به طور خلاصه از VFX با استفاده از صفحات سبز یاد کرده ایم. اجازه دهید کمی عمیق تر شویم و درک کنیم که چگونه می توانید از آنها برای پروژه های خود استفاده کنید. این خیلی پیچیده نیست ، اما به برنامه ریزی قابل توجهی نیاز دارد.

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 45

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما