محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 828

نحوه افزایش عمر باتری لپ تاپ شما


چه کسی می خواهد برای نجات باتری لپ تاپ خود ، به یک پریز برق برسد؟ این جالب نیست ، به خصوص اگر شما در حال کار در یک مرکز همایش شلوغ هستید ، در دروازه فرودگاه ضربه می زنید یا حتی در یک ساحل گرمسیری در حال استراحت هستید. خوشبختانه لپ تاپ های مدرن بسیار کارآمد تر از مدل های قبلی خود هستند. در حال حاضر ، حتی لپ تاپ های جایگزین دسک تاپ ارزان قیمت و برخی از behemoths بازی ها می توانند بیش از هشت ساعت با یک بار هزینه ادامه داشته باشند. برخی از فوق پرتابلها می توانند 14 ساعت یا بیشتر تحمل کنند.

با این وجود ، حقیقت ناخوشایند این است که باتری موجود در رایانه شخصی یا لپ تاپ Mac شما تا زمانی که سازنده تبلیغ می کند دوام نیاورد ، مگر اینکه به برخی از عوامل کلیدی توجه کنید: تنظیمات برق ، چند برنامه در حال اجرا ، حتی دمای اتاقی که در آن کار می کنید. خبر خوب این است که هیچ یک از این موارد برای مرتب کردن نیاز به کار زیادی ندارند ، پس از آنکه بدانید کدام تنظیمات را تنظیم کنید. بیایید نگاهی به بالاترین روشها برای بهره‌مندی بیشتر از باتری لپ تاپ خود بیندازید. تبلیغات از لغزنده عملکرد باتری ویندوز استفاده کنید از نوار لغزنده عملکرد باتری ویندوز استفاده کنید

اولین توقف در زمینه بهبود عمر باتری ، کشویی عملکرد باتری ویندوز است ، علاوه بر این جدید در ویندوز 10. هدف این است که همه تنظیمات موثر بر عمر باتری را به چند دسته آسان قابل درک گروه بندی کند. شرکتی که رایانه شخصی شما را ساخته است دقیقاً مشخص می کند که تنظیمات کشویی باتری را تنظیم می کند. اما به طور کلی ، این دستورالعمل ها را در خاطر داشته باشید: بهترین حالت عملکرد برای افرادی است که مایل به اتمام کار باتری برای به دست آوردن عملکرد و پاسخگویی هستند. در این حالت ، ویندوز باعث نمی شود برنامه های در پس زمینه مصرف زیاد انرژی را متوقف کنند.

تنظیم بهتر عملکرد منابع را برای برنامه های پس زمینه محدود می کند ، اما در غیر این صورت قدرت را بر بازده اولویت بندی می کند. حالت بهتر باتری عمر باتری طولانی تر از تنظیمات پیش فرض نسخه های قبلی ویندوز را دارد. (در واقع در بسیاری از رایانه های شخصی برچسب "توصیه شده" است.) حالت صرفه جویی در باتری ، انتخابی کشویی که تنها در هنگام وصل شدن کامپیوتر شما ظاهر می شود ، میزان روشنایی صفحه را 30 درصد کاهش می دهد ، از بارگیری به روزرسانی ویندوز جلوگیری می کند ، همگام سازی برنامه Mail را متوقف می کند و اکثر برنامه های پس زمینه را به حالت تعلیق در می آورد.

  انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 66

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما